piątek, 29 listopada 2013

Hej, hej! :))

Jak można się domyślić pojawi się tu opowiadanie ;)
Nie pierwsze które wrzucam w internetową przestrzeń, ale pierwsze TAKIE :P

A dlaczego TAKIE?
Bo pomysł wyszedł od dwóch moich internetowych siostrzyczek :P z czego jedna z nich podrzuciła też pomysł na adres, a trzecia wymyśliła imię. ;) No to co ja w tym robię? A piszę :P I mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

A kto kryje się pod pseudonimem Lala?
No Pisząca Lala :D
Piszę, słucham, łapię dobrą energię i...I tyle :)
Jeśli macie jakieś pytania i inne takie to mój mail: sexyflexymaccabraa@gmail.com no i zawsze są jeszcze komentarze :)


A teraz coś żeby pokazać cóż tu będzie - kawałeczek nadchodzących rozdziałów :)



"Zuza. 19 lat. Trzy przyjaciółki. Jeden dobry kumpel. Mama. Tata. Brat. Siostra. I studia."

"Czekałyśmy....
I czekałyśmy...
Już nawet zaczęłyśmy martwić się co z nią, kiedy usłyszałyśmy dzwonek, a zaraz potem pukanie do drzwi.
Wszystko się wyjaśniło, kiedy otworzyłam drzwi.
Agata w przelocie rzuciła mi się na szyję, piszcząc coś niezrozumiale.
-Dziewczyny!!! Mam! Mam! Mam! - Wpadła do mojego pokoju.
-Jezu! Co to jest!? - Klaudia oderwała wzrok od swojego telefonu.
-Mówię wam! Boże, udało się! - Zaczęła odpinać kurtkę, przy okazji próbując zdjąć z ramienia torbę.
-Jaśniej, Aga, jaśniej!
-Mam bilety!!! Gośce udało się je dostać! - Odetchnęła z ulgą i usiadła na fotelu plącząc się z szalem.
-Bilety? - Zaczęłam zastanawiać się, czy planowałyśmy jakieś wyjście, no nie wiem, do kina, na przykład.
-To my gdzieś idziemy? - Zdziwienie na twarzy Klaudii było bezcenne.
-Nie idziemy tylko jedziemy! No co wy, laski!? - I wtedy z przerażeniem przypomniałam sobie o jej planach.
-O. Nie. Nie, nie, nie.
-Na Bednarka jedziemy!"

"Otworzyłam oczy i...Stój, stój!
Co się działo!?
Dobra, dobra, zaczynam kojarzyć fakty.
Był koncert, później te moje niby przyjaciółki pchały się po jakieś podpisy, albo zdjęcia...Nie. Zdjęcie to mam ja. A może one też?
No tak!
Pamiętam.
Poznałam tego kolesia...Jak on miał na imię...
Był uroczy, miał dredy i ładny uśmiech...."





Opowiadanie będzie pojawiać się też na sexyflexymaccabraa.pinger.pl :)


Do napisania! :))

1 komentarz:

  1. Jest Zuza!!!! Jakaż mnie duma rozpiera ;)

    No jak już wspominałam zapowiada się dobrze, nie mogę się doczekać kolejnych wydarzeń, bo coś czuję, że Zuza i jej przyjaciółki to niezłe agentki :D

    OdpowiedzUsuń